Тематика засідань РМЦ в
2017-2018 н.р.
Засідання №1: «Рекомендації і вимоги щодо організації
навчально-виховного процесу в 2017 – 2018 н.р.»
Перелік питань
|
Форма представлення
|
Відповідальний
|
№ освітнього закладу
|
1.
Аналіз діяльності вчителів РМЦ у 2016-2017 н.р.
і планування роботи на 2017-2018
н.р.
|
Доповідь
|
Скворцова Г.Б
|
№47
|
2.
Перелік нормативних документів до початку 2017-2018
н.р.
|
Доповідь
|
Скворцова Г.Б
|
№47
|
3.
Методичні рекомендації щодо вивчення
супільно-гуманітарних дисциплін в 2017-2018 н.р
|
Доповідь
|
Скворцова Г.Б
|
№47
|
4.
Організація участі у міському віртуальному семінарі «Впровадження нового
Держстандарту»
|
Доповідь
|
Скворцова Г.Б
|
№47
|
5.
Аналіз результатів ЗНО-2017.
|
Доповідь
|
Скворцова Г.Б
|
№47
|
6. Різне
|
Анкетування
|
Скворцова Г.Б
|
№47
|
Засідання №2: «Практичні
аспекти діяльності РМЦ в першій четверті 2017 – 2018 н.р.»
Перелік питань
|
Форма представлення
|
Відповідальний
|
№ освітнього закладу
|
Презентація
|
Джебарова
Е.Р.
|
№33
|
|
«Круглий стіл»
|
Стойчева
Я.І.
|
№54
|
|
3. Особливості викладання
суспільно-гуманітарних дисциплін в 10-х класах. Обмін досвідом.
|
«Творча
майстерня»
|
Вчителі
РМЦ
|
-
|
Доповідь
|
Скворцова Г.Б.
|
№47
|
|
Доповідь
|
Скворцова Г.Б.
Селіщева М.С.
|
№47
№21
|
Засідання №3: «Методична онлайн-скарбничка вчителя історії»
(засідання
відбувається засобами інтернет-ресурсу - http://nmk-istoriya-zv-r.blogspot.com/p/2017-2018.html)
Мета роботи – накопичення творчих
напрацювань, обмін досвідом викладання суспільно-гуманітарних дисциплін.
Форма представлення – конспекти уроків,
схеми і таблиці, різнорівневі завдання, презентації, розробки позакласних
заходів та ін.
Відповідальні – Скворцова Г.Б. (керівник
РМЦ), Селіщева М.С. (адміністратор блогу вчителів історії і правознавства
Заводського району selischeva.ms@gmail.com)
Умова проведення засідання – кожний член
РМЦ направляє на електронну пошту
Селіщевої М.С. свої матеріали за обраною номінацією для представлення їх на блозі.
Номінації
методичних розробок
|
1.
«План-конспет уроку»
|
2. « Практичні
заняття»
|
3.
«Особистість в історії»
|
4. «Тести»
|
5.
«Інтерактивні вправи»
|
6. «Схеми і
таблиці»
|
7. «Навчальна презентація»
|
Інше.
|
Засідання №4 «Аналіз роботи РМЦ в 2017 – 2018 н.р. і
планування роботи на 2018 – 2019 н.р.»
Перелік
питань
|
Форма
представлення
|
Відповідальний
|
№
освітнього закладу
|
1.Звіт
атестуємих вчителів – «Моє порт фоліо»
|
Презентації досвіду роботи
|
Скворцова Г.Б.
Баранова І.М.
Стойчева Я.І
|
№47
№47
№54
|
2.
Виконання планів самоосвіти
|
Звіти вчителів
|
Всі вчителі РМЦ
|
-
|
3.
Навчально-методичний комплекс для 10-х класу
|
Презентація
навчально-методичних матеріалів
|
Скворцова Г.Б
Всі вчителі
|
-
|
4.
«Мій найкращий урок з правознавства» - обмін досвідом.
|
«Творча майстерня»
|
Щетинін Д.М.,
Маслюк О.М.,
Крот О.В.
|
№46
№36
№75
|
4.
Підсумки участі в олімпіадах і творчих конкурсах учнів і вчителів РМЦ
|
Аналітична довідка
|
Скворцова Г.Б
|
№47
|
5.
Аналіз діяльності РМЦ в 2016-2017 н.р. і планування роботи на 2017-2018 н.р.
|
Анкетування
|
Скворцова Г.Б
|
№47
|
Відповіді - коментарі до засідання №2: «Практичні аспекти діяльності РМЦ в першій четверті 2017–2018 н.р.» ЗОШ № 85, вчитель історії – Мельнічук-Сімшаг А.О..
ОтветитьУдалить1. Прийоми, методи і принципи викладання суспільно-гуманітарних дисциплін. Презентація - Джебарова Е.Р..
Автор розкрив основні принципи і методи навчання. Акцентував відмінність між принципом та методом у навчанні. Наведенна класифікація інтерактивних методів у навчанні надало можливість молодому спеціалісту урізноманітнити урок.
Презенцація розкрила основний фундамент для розкриття суспільно- гуманітарних дисциплин.
В побажаннях на майбутне, додала моменти практичного застосування основного матеріалу.
2. Організація навчально-виховного процесу в 10-х класах з урахуванням вікових особливостей дітей. Автор: Стойчева Я.І. (за матеріалами круглого столу).
Вивчивши наданий матеріал виокремила індивідуальний підхід до данної вікової групи та можливі проблемні питання на майбутне. Матеріал інформативний. Але на жаль, на данний момент не вікладаю у 10-х класах, тому використати зараз не зможу. Збережу матеріал на майбутне. Дякую.
3. Особливості викладання суспільно-гуманітарних дисциплін в 10-х класах. Обмін досвідом.
Як молодий спеціаліст ще не викладала у данних классах, тому описати свій досвід ще не можу. Але з цікавістю навчусь Вашого.
4. Про організацію і проведення олімпіад районного рівня.
Документ розглянули, вивчили та будемо готуватися.
5. Про участь вчителів РМЦ у віртуальному семінарі «Впровадження оновленого Держстандарту в 9 кл.» Автор доповіді Скворцова Г.Б.
У доповіді представлений комплекс проблемних питань, завдань та задач для 9 класу за новим Держстандартом. Данний комплекс можливо використовувати для проведення практичних та частково-пошукових робіт. Це допоможе сформувати вміння та навички дітей, практично показавши їх рівень розвитку застосування. Зазначена пам’ятка допоможе їм розв’язати це завдання.
Дякую за надану інформацію.
ЗНВК № 67, вчитель історії Дехтяренко Ю.В.
ОтветитьУдалитьДобрий день, шановні колеги! Хочу подякувати всім вчителям, які надали такі змістовні матеріали, і додати свій коментар.
1. В своїй презентації вчитель Джабарова Е.Р. яскраво, чітко і конкретно, ґрунтовно, розкрила основні принципи, прийоми, форми і методи викладання суспільно – гуманітарних дисциплін, визначила відмінності цих понять і взаємозв’язок між ними. Навела різні класифікації методів навчання, акцентувала увагу на інтерактивних методах.
2. Доповідь вчителя Стойчевої Я.І. містить в собі цікавий пізнавальний теоретичний матеріал. Автор розкриває особливості організації навчально – виховного процесу в старших класах з урахуванням вікових особливостей дітей, користуючись судженнями вітчизняних і західних психологів.
4. Документ розглянуто і вивчено.
5. У зв’язку з тим, що це питання на on- line сторінці не є активованим, тому немає можливості висловити свою думку з вказаної теми.
Доброго вечора, всім. Дуже дякую колегам за цікавий матеріал. Хочу сказати трохи про викладання історії в 10 класі: плануючи роботу з учнями 10-х класів, учитель орієнтується на розвиток логічного мислення старшекласників, їхні вміння і навички самостійної роботи; уроки можуть бути різних типів: шкільні лекції, семінари, конференції та ін.; можна в 10 класі провести урок-конференцію на таку тему: "Українська революція і боротьба за збереження державної незалежності України 1917-1920 рр." і запропонувати розглянути такі питання: 1. Початок української революції. 2. Центральна рада та її суспільно-політична діяльність. 3. Проголошення незалежності України. 4. ЗУНР - українська держава в Східній Галичині. 5. Держава П.Скоропадського та українська революція. та ін.
ОтветитьУдалитьВітаю, колеги! Друге засідання нашого РМЦ розпочало свою роботу і, мабуть, буде відбуватись протягом кількох днів)) Хочу відзначити матеріал Ельміри Решатівни - за можливість якісного повторення теорії дидактики; вдячна Яні Іванівні, яка нагадала нам про вікові особливості старшокласників.
ОтветитьУдалитьТретє питання розглядаємо разом, тому воно і не активоване. У 10 класі я використовую лекційно-практичну форму роботи - важливі питання теми пояснюю учням, акцентуючи увагу на певних проблемах, також використовую завдання для самостійної роботи учнів з підручником (наприклад, створення тестових питань до параграфа), вичення теми завершується контрольною перевіркою знань у формі тестової роботи.
Колеги, прошу прокоментувати проблемні питання і задачі, напишіть, які завдання Ви вважаєте найбільш вдалими, а які потребують доопрацювання з Вашої точки зору. Дякую!
Добрий вечер, шановні колеги.Велике спасибі за підготовлений матеріал. Завдяки Джебаровой Э.Р. ще раз повторили теоретичний матеріал щодо принципів, прийомов, форм і методів викладання суспільно-гуманітарних дисциплин.Виступ вчителя Стойчевої Я.І присвячен особливостям навчально-виховного процессу учнів в старших класах, звертає увагу на вікові та психологічні особливості дітей.
ОтветитьУдалитьДоброго дня. Дякую колегам за цікавий матеріал та творчий підхід до розкриття питань нашого другого засідання. В 10-х класах на наступинй навчальний рік планується введення нового інтегрованого курсу "Україна і світ", тому впевненна, що працювати буде цікаво!
ОтветитьУдалитьДуже цікава презентація Джабарової Е. Р. чітко визначені методи , прийоми та принципи викладання історії. Доречне нам нагадування теорії.
ОтветитьУдалитьВ 10 класі не працюю, але для 11 класу інформація Стойчевої Я. І. цілком актуальна. Згодна що знання вікових особливостей важлива ланка успіху у викладанні історії.
Про організацію олімпіад ознайомлена, візьмемо до уваги.
Ющенко Л.Е. гімназія № 46 .
Технічні причини не дали змогу зреагувати вчсасно.
ОтветитьУдалить