2015 - 2016 навчальний рік
Вітаю, колеги!
Сьогодні наше спілкування відбувається віртуально. Ваші
коментарі стануть запорукою зворотнього зв’язку!
Засідання №3 РМЦ
вчителів суспільно-гуманітарного циклу
Заводського району.
Тема «Нова редакція програми з історії для 8-го класу»
Перелік питань
|
Форма представлення
|
Відповідальний
|
№ освітнього закладу
|
1. Нова
редакція програми в 8-х класах.
|
Порівняльний аналіз старої і нової
редакції
|
Кузьмічова Л.О.
|
№13
|
2. Про
створення навчально-методичного комплексу з історії для 8-х
класів
|
Доповідь, організація робочих груп
|
Скворцова Г.Б
|
№47
|
3. Вікові
особливості і навчально-виховний процес в 8-х
класах
|
«Круглий стіл»
|
Джебарова Є.Р.
|
№33
|
4. Про
підсумки олімпіад районного рівня і організація участі в обласних олімпіадах
|
Доповідь
|
Скворцова Г.Б
|
№47
|
Матеріали засідання |
Засідання №4 РМЦ
вчителів суспільно-гуманітарного циклу
Заводського району.
1.«Моє портфоліо» - звіт вчителів, які атестувались. Крот
О.В., Вечерка Н.І.(ЗЗШ №75)
2.Виконання
планів самоосвіти. Всі вчителі РМЦ
3.Навчально-методичний
комплекс для 8-х класів Всі вчителі РМЦ
4. «Мій найкращий урок» досвід молодих вчителів Крот А.І.
(ЗЗШ №36), Баранова І.М. (ЗГ №47)
5.Підсумки участі в олімпіадах і творчих конкурсах учнів
і вчителів РМЦ. Скворцова Г.Б. (ЗГ №47)
6.Аналіз діяльності РМЦ в 2015-2016 н.р. і планування
роботи на 2016-2017 н.р. Скворцова Г.Б. (ЗГ №47)
Баранова І.М.
ОтветитьУдалитьЦікаво було ознайомитися з новою редакцією в 8-х класах.
Дуже сподобалися запитання до брейн-рингу "Історичний портрет", обовязково використаю їх на своїх уроках, адже знання особистостей в ісорії є дуже важливим.
Надзвичайно корисним для мене, як для вчителя і особливо як для класного керівника, стало питання про вікові особливості і навчально-виховний процес в 8-х класах. Це справді важкий період життя. Я дізналася, що на уроках краще використовувати групові форми роботи, що діти мають більше працювати усно, обдумуючи та висловлюючи власну думку. Дуже цікава ідеяпро користь шпаргалок у навчанні та навіть про проведення конкурсу шпаргалок. Важливо в цей підлітковий період дітям показувати значущість і можливість застосування й використання знань у конкретних сферах життя.
Скадним питанням є психічний стан учнів даного віку та проблема "важких" учнів. Ознайомилася з дуже корисними порадами щодо правильного поводження з дітьми.
Дякую всім за цікаві матеріали засідання!
Дякую колегам за цікавий та своєчасний матеріал. Проведено дуже грунтовний порівняльний аналіз навчальної програми з історії України та всесвітньої історії за Новим державним стандартом для 8-го класу. Особисто для мене важливою стала інформація про особливості навчання учнів саме 8-х класів. Зацікавила методика формування «практичного інтелекту» в учнів середньої ланки, дієвим методом саме в цьому віці, на мою думку, є метод шпаргалки.
ОтветитьУдалитьДякую всім за цікаві матеріали засідання!
Вітаю, колеги!Дякую за перші коментарі. Перш за все хочу відзначити роботу Селіщевої М.С. - адміністратора нашого блогу. Дякую Кузьмічовій Л.О., яка досконально систематизувала і порівняла стару і нову редакцію програм з історії для 8-х класів. Обов'язково використаю питання про гетьманів для своїх одинадцятикласників, адже нам проходити ЗНО:)
ОтветитьУдалитьВиховання підлітків - вічна проблема педагогіки! Наведена Джебаровою Е.Р. стаття - корисна і цікава! З моєю точки зору, головне при вихованні підлітків - постійне спілкування - бесіди, розмови. Дитина повинна бути потрібною нам дорослим, інакше вона закриється. Приєднуйтесь до розмови! Дякую найактивнішим!
Актуальним і корисним є матеріал про психологію навчання підлітків. Дуже важливим, на мою думку, є розділ "Особливості профорієнтації в середній школі". Методи формування трудових вмінь і навичок в підлітків є насущною проблемою сьогодення.
ОтветитьУдалитьДякую педагогу Джебаровій Е. Р.!
Люда, сподіваюсь на нові питання до брейн-рингу!Ти - молодець!
УдалитьДякуємо колегам за співпрацю! Матеріали дуже цікаві. Особливо важливою є інформація про грунтовний порівняльний аналіз навчальної програми з історії України та всесвітньої історії за Новим державним стандартом для 8-го класу. Як для класного керівника цікавим є питання про вікові особливості і навчально-виховний процес в 8-х класах. Це справді важкий період життя. Ми погоджуємося з коментарем Скворцової Г.Б., проте що виховання підлітків - вічна проблема педагогікиі головне при вихованні підлітків - постійне спілкування - бесіди, розмови. Дитина повинна бути потрібною нам дорослим, інакше вона закриється.
ОтветитьУдалитьДякуємо всім вчителям за підготовку таких потрібних матеріалів.
Малиш О.Є., Григороащенко В.Ю.
Дуже цікавим і корисним є узагальнюючий аналіз навчальних програм з історії для 8-го класу - дякую Кузьмічевій Л.О.
ОтветитьУдалитьЗалишаються сподівання на забезпечення підручниками.
Полезный,нужный материал.Спасибо Вам за Ваш труд и возможность использовать в своей работе!
ОтветитьУдалитьУчитывая новые общественно-политические реалии в Украине после Революции Чести, всё более актуальным становится воспитание национального самосознания молодого поколения.Поэтому важно учитывать психологические особенности учащихся,для становления гражданина-патриота Украины.Успешным воспитательный процесс будет при взаимодействии всех субъектов воспитания.Особенное место отводится также родительской общественности.А когда есть обратная связь ,тогда и результат положительный.
ОтветитьУдалитьЦікаво дізнатись Вашу точку зору з приводу проведення такої форми засідання РМЦ!
ОтветитьУдалитьДякую за актуальний, ґрунтовний матеріал!
ОтветитьУдалитьСеліщева М.С.
Дякуємо колегам за надані цікаві, актуальні матеріали. Неодмінно використаємо їх в урочній та позаурочній діяльності.Дана форма проведення засідань РМО є сучасною, зручною, яку слід впроваджувати далі.
ОтветитьУдалитьКрот О. В., Крот А. І.
Мені особисто дуже сподобалася обрана форма проведення засідань РМО . Підтримую колег Крот О.В, Крот А.І.- сучасно, зручно.
ОтветитьУдалитьЯ также считаю, что данную форму проведения заседаний РМЦ нужно внедрять.
ОтветитьУдалитьСучасний підхід. Є можливість в зручний час продивитись матеріали колег.
ОтветитьУдалитьСеліщева М.С.
Клас!Лаконічним,змістовним й дуже мобільним є такий підхід в роботі РМО! все викладене в блозі гарно сприймається зорово!Це дійсно сучасний і "стислий в часі" підхід в роботі нашого МО! авжеж ,бракує ваших живих обичч =), але треба змінюватись, за браком часу,- це дійсно класно! Маслюк О.М.
ОтветитьУдалить