2019 - 2020 навчальний рік


Тематика засідань РМЦ вчителів історії і правознавства
2019-2020 н.р.

 Засідання №1
«Рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу
в 2019-2020 н.р.»
Перелік питань
Форма представлення
Відповідальний
№ освітнього закладу
1. Аналіз діяльності вчителів РМЦ у 2018-2019 н.р. і планування роботи на 2019-2020 н.р.
Доповідь
Скворцова Г.Б.
№ 47
2. «Відчуй епоху» створення банку візуальних матеріалів за навчальними темами для 10-11 класів
Доповідь
Скворцова Г.Б.
№ 47
3. Ведення шкільної документації і нормативно-правові документи щодо організації нового навчального року (https://www.schoollife.org.ua/normatyvno-pravovi-dokumenty-shhodo-organizovanogo-pochatku-novogo-2019-2020-navchalnogo-roku/)
Доповідь
Скворцова Г.Б.
№ 47
4. Методичні рекомендації щодо викладання суспільно-гуманітарних дисциплін (http://www.ww2.memory.gov.ua/), (www.rada.gov.ua), (http://www.medialiteracy.org.ua/)
Доповідь
Скворцова Г.Б.
№ 47
(https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-navchalnih-program-z-istoriyi-ukrayini-dlya-5-9-ta-10-11-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti)
Презентація
Соболенко Ю.П.
№ 67
6. Нова програма ЗНО з історії України. Регіональні данні ЗНО-2019
https://zno.testportal.com.ua/stat/2019
Презентація
Скворцова Г.Б.
№47

Засідання №2 (відбувається он-лайн):
«Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках історії і правознавства»

Перелік питань
Форма представлення
Відповідальний
№ освітнього закладу
1. Прийоми і методи розвитку пізнавальної активності учнів
«Круглий стіл» - обмін досвідом
Маслюк О.М.
Вчителі РМЦ
№ 36
Презентація
Соболенко Ю.П. Вчителі РМЦ
№ 67
Обмін досвідом
Григоращенко В.Ю.
Вчителі РМЦ
№47

Засідання №3 (відбувається он-лайн):
«Відчуй епоху. Методична онлайн-скарбничка вчителя історії»

(засідання відбувається засобами інтернет-ресурсу - https://nmk-istoriya-zv-r.blogspot.com/p/2019-2020.html )
       Мета роботи – накопичення творчих напрацювань, обмін досвідом викладання суспільно-гуманітарних дисциплін.
       Форма представлення – візуальні матеріали (карикатури, портрети, плакати тощо) за темами з історії України і всесвітньої історії; конспекти уроків, схеми і таблиці, різнорівневі завдання, презентації, розробки позакласних заходів та ін.
            Відповідальні – Скворцова Г.Б. (керівник РМЦ), Селіщева М.С. (адміністратор блогу вчителів історії і правознавства Заводського району selischeva.ms@gmail.com )
       Умова проведення засідання – кожний член РМЦ направляє на електронну пошту  Селіщевої М.С. свої матеріали за обраною номінацією для представлення їх на блозі.

Номінації методичних розробок
1. «План-конспет уроку»
2. « Практичні заняття»
3. «Особистість в історії»
4. «Відчуй епоху»                          
5. «Інтерактивні вправи»
6. «Схеми і таблиці»
7. «Навчальна презентація»
        
     







Засідання №4 
«Аналіз роботи РМЦ в 2019-2020 н.р.
і планування роботи на 2020-2021 н.р.»

Перелік питань
Форма представлення
Відповідальний
№ освітнього закладу
1.Звіт атестуємих вчителів – «Моє порт фоліо»
Презентації досвіду роботи
Малиш О.М.
№ 36
№ 67
№67
2. «Відчуй епоху» накопичення візуальних матеріалів за навчальними темами для 10-11 класів
«Методична онлайн-скарбничка вчителя історії»
Скворцова Г.Б

№47
Всі вчителі РМЦ
3. Підсумки участі в олімпіадах і творчих конкурсах учнів і вчителів РМЦ.
Аналітична довідка
Скворцова Г.Б
№47
4. Аналіз діяльності РМЦ в 2019-2020 н.р. і планування роботи на 2020-2021 н.р.
Анкетування
Скворцова Г.Б
№47

Картинки по запросу зверніть увагу Склад журі олімпіади з історії 2019-2020 н.р
Голова журі – Скворцова Г.Б. (47)
1.Вечерка Н.І (№ 75)
2. Григоращенко В.Ю. (№ 67)
3. Соболенко Ю.П. (№ 67)
4. Джебарова Е.Р. (№ 33)
5. Стойчева Я.І (№ 54)
6. Боровенська О.М. (№ 46)
7. Кузьмічова Л.О. (№ 13)

Склад журі олімпіади з правознавства 2019-2020 н.р
Голова журі – Васильєв В.Б. (47)
1. Крот О.В. (№75)
2. Григоращенко В.Ю. (№ 67)
3. Джебарова Е.Р. (№ 33)
4. Стойчева Я.І (№ 54)
5. Соболенко Ю.П. (№ 67)




8 комментариев:

  1. Вітаю, колеги, на віртуальному засіданні №2. Долучайтесь до роботи. Дякую Юлії Петрівні за змістовну презентацію. Звичайно, використання компьютера на уроках підвищує якість засвоєння учнями навчального матеріалу. Але, вважаю, що слід приділяти значну увагу розвитку мовленевої компетенції учнів, і для активізації пізнавальної активності учнів використовувати на певних етапах уроку інтерактивні методи навчання - "коло ідей", "мікрофон", "займи позицію" тощо.

    ОтветитьУдалить
  2. Доброго дня, колеги. Розвиток пізнавальної активності наших учнів можливий різноманітними методами та прийомами. Але, на мою думку, головним є внутрішня готовність дитини до подальшої участі у процесі оволодіння знаннями, бажання учнів виявляти самостійність і творчий підхід.

    ОтветитьУдалить
  3. Використання ІКТ на уроках історії не тільки розвиває пізнавальну активність учнів, але підвищує ефективність роботи учнів на уроках.Але робота ІКТ повинна йти з іншими видами робіт.

    ОтветитьУдалить
  4. Так, розвиток пізнавальної активності учня передбачає наявність у нього мотивації до навчання, і слід визнати, що це нагальна проблема сучасної освіти. https://naurok.com.ua/post/yak-motivuvati-uchniv-do-navchannya-efektivna-strategiya

    ОтветитьУдалить
  5. Використання ІКТ та мережевих технологій дійсно допомагає соціальній адаптоції як учнів так і вчителів. Але, це за умови коли діти цілком оволоділи навичками усвідомленного читання,саме це є першочерговим у моїй роботі.Бо,на жаль, з розвитком технологій ці навички втрачають.

    ОтветитьУдалить
  6. Я згодна що мовленнєва діяльність учнів дуже низька, але є учні, які не можуть прочитавши одне речення, запам'ятати про що воно. Тому усвідомлення читання це головне.

    ОтветитьУдалить
  7. Я теж згодна, що усвідомлення читання це головне. Які б технології ми не використовували, якщо дитина не вміє читати, вона не можу розуміти прочитане. Мовленнєві навички зараз є основними.

    ОтветитьУдалить
  8. я згодна з попереднім висловлюванням. але для того щоб розуміти і любити історію, необхідний широкий кругозір, якого зараз у дітей просто нет.так може любов до інтернету, комп'ютерних ігор можна використовувати при вивченні певних тем.

    ОтветитьУдалить